Як виправити помилку в декларації: покрокова інструкція
Декларування доходів і майна – відповідальний процес, який потребує уважності та точності. Однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилки: неправильно зазначити суму чи допустити технічну неточність тощо.
В Єдиному державному реєстрі декларацій https://public.nazk.gov.ua/ передбачена можливість виправлення таких помилок. Головне – зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.
Нижче — алгоритм користувача Реєстру декларацій у разі виявлення помилки в декларації, а також інша інформація, яка може стати в пригоді.
Як внести зміни в подану декларацію?
1) Увійдіть у свій персональний кабінет;
2) знайдіть подану декларацію – біля неї є кнопка «Подати
виправлену декларацію», яка буде активною 30 днів з моменту подання документа;
3) натисніть кнопку – система створить чернетку виправленої декларації;
4) відредагуйте дані;
5) збережіть зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена;
7) подайте чернетку виправленої декларації.
Важливо. Виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації. Докладніше за посиланням: https://wiki.nazk.gov.ua/5320/
Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана?
Для цього потрібно повідомити про помилку:
1. увійти у персональний електронний кабінет Реєстру декларацій;
2. перейти у вкладку «Мої повідомлення» - вона знаходиться поруч із «Мої документи» та «Мій профіль»;
3. створити нове повідомлення та відправити його – у довільній формі опишіть, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися.
Зверніть увагу! Відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію, вказану вами в повідомленні, можуть врахувати під час повної перевірки декларації.
За матеріалами Національного агентства з питань запобігання корупції