Уряд розширює можливості інформування пацієнтів у системі ЕСОЗ

Дата: 05.02.2025 13:00
Кількість переглядів: 43

Фото без опису


Кабінет Міністрів України ухвалив зміни, які дозволять електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) надсилати сповіщення пацієнтам не лише через СМС, а й через застосунок Дія та месенджер Viber.  
Наразі триває тестування push-сповіщень, і незабаром пацієнти отримуватимуть повідомлення через найбільш зручний канал.  
Яку інформацію міститимуть повідомлення? 
🔹 Номер е-рецепта та код для його погашення.  
🔹 Код е-направлення для відвідування лікаря.  
🔹 Системні повідомлення про підтвердження дозволу на доступ до даних, створення плану лікування тощо.  
Як працюватиме новий механізм?  
1️⃣ Сповіщення через Дію – першочергово повідомлення надходитиме в застосунок. Якщо доставка неможлива, воно буде переадресоване у Viber.  
2️⃣ Сповіщення через Viber  – повідомлення надійде на номер телефону, за яким пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ.  
3️⃣ Сповіщення через СМС  – у разі відсутності Дії або Viber, пацієнт отримає стандартне СМС.  
Новий підхід дозволить прискорити доставку інформації, уникнути збоїв через мобільних операторів та зробити процес більш зручним.  
📌 Що робити, якщо пацієнт не має телефону?  
Як і раніше, пацієнти, зареєстровані в ЕСОЗ без номера телефону, отримуватимуть інформаційну довідку з усіма необхідними даними для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг.  
Для дітей та недієздатних осіб повідомлення надходитимуть одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.
 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора