Уряд розширює можливості інформування пацієнтів у системі ЕСОЗ
Кабінет Міністрів України ухвалив зміни, які дозволять електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) надсилати сповіщення пацієнтам не лише через СМС, а й через застосунок Дія та месенджер Viber.
Наразі триває тестування push-сповіщень, і незабаром пацієнти отримуватимуть повідомлення через найбільш зручний канал.
Яку інформацію міститимуть повідомлення?
🔹 Номер е-рецепта та код для його погашення.
🔹 Код е-направлення для відвідування лікаря.
🔹 Системні повідомлення про підтвердження дозволу на доступ до даних, створення плану лікування тощо.
Як працюватиме новий механізм?
1️⃣ Сповіщення через Дію – першочергово повідомлення надходитиме в застосунок. Якщо доставка неможлива, воно буде переадресоване у Viber.
2️⃣ Сповіщення через Viber – повідомлення надійде на номер телефону, за яким пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ.
3️⃣ Сповіщення через СМС – у разі відсутності Дії або Viber, пацієнт отримає стандартне СМС.
Новий підхід дозволить прискорити доставку інформації, уникнути збоїв через мобільних операторів та зробити процес більш зручним.
📌 Що робити, якщо пацієнт не має телефону?
Як і раніше, пацієнти, зареєстровані в ЕСОЗ без номера телефону, отримуватимуть інформаційну довідку з усіма необхідними даними для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг.
Для дітей та недієздатних осіб повідомлення надходитимуть одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.