На базі Харківського обласного центру зайнятості почав роботу перший регіональний офіс «Зроблено в Україні»
Сьогодні до офісу завітали заступник начальника Харківської ОВА Євген Іванов, начальник Харківської РВА Володимир Усов, заступник голови Державної служби зайнятості Денис Олійник, директор Харківського обласного центру зайнятості Олександр Котуков, директорка Харківської філії Харківського обласного центру занятості Наталія Гринь та інші.
Головною метою діяльності офісу «Зроблено в Україні» є забезпечення ефективної взаємодії між представниками бізнесу, охочими започаткувати власну справу, державою та органами місцевої влади. Платформа покликана розвивати та підтримувати українських виробників, розв'язувати нагальні питання та знаходити спільні рішення із застосуванням внутрішніх резервів.
У ході зустрічі було наголошено на можливостях, які надає громадянам Державна служба зайнятості. Серед них – мікрогранти до 500 000 грн на створення або розвиток бізнесу, гранти для ветеранів та другого з подружжя до 1 млн грн.
Роботодавці можуть отримати компенсацію за облаштування робочих місць працівників з інвалідністю до 106 500 грн залежно від групи. Також у громадян віком від 45 років, учасників бойових дій, ВПО, осіб з інвалідністю та тих, хто постраждав унаслідок збройної аргесії рф існує можливість отримати ваучер на навчання від центрів зайнятості, максимальний розмір якого становить 30 280 грн.
Окрім цього, відвідувачі офісу зможуть ознайомитись з іншими програмами підтримки. Мова йде про позики «Доступні кредити 5-7-9», гранти для переробних підприємств, гранти для створення або розвитку садівництва, ягідництва та виноградарства, гранти для створення або розвитку тепличного господарства, програму єОселя, компенсації за купівлю сільгосптехніки українського виробництва, а також пропозиції донорів, які підтримують українського виробника.
Офіс «Зроблено в Україні» на базі Харківського обласного центру зайнятості запрошує усіх охочих на консультації стосовно державних програм підтримки.
Харківська обласна військова адміністрація