Сьогодні 29.06.2017 На головну       Форум       Мапа сайту       Допомога  
Навігація
Опитування

Чи довіряєте Ви владі?

 Повністю довіряю
 Скоріше довіряю
 Скоріше не довіряю
 Повністю не довіряю
 Важко відповісти
Пошук

ДПІ інформує

Переглянути наступний матеріал  1 2 3 4 5 6 7 ) ( Переглянути архів 1 2 )

 

Інформація станом на 26.06.2017 року

Інформація станом на 19.06.2017 року

Інформація станом на 12.06.2017 року

Інформація станом на 06.06.2017 року

Інформація станом на 01.06.2017 року

Інформація станом на 26.05.2017 року

Інформація станом на 23.05.2017 року

Інформація станом на 19.05.2017 року

Інформація станом на 16.05.2017 року

Інформація станом на 10.05.2017 року

Інформація станом на 03.05.2017 року

Інформація станом на 27.04.2017 року

Інформація станом на 21.04.2017 року

Інформація станом на 14.04.2017 року

Інформація станом на 07.04.2017 року

Інформація станом на 01.04.2017 року

Інформація станом на 24.03.2017 року

Інформація станом на 17.03.2017 року

Інформація станом на 10.03.2017 року

Інформація станом на 03.03.2017 року

Інформація станом на 01.03.2017 року

Інформація станом на 17.02.2017 року

Інформація станом на 10.02.2017 року

Інформація станом на 06.02.2017 року

Інформація станом на 01.02.2017 року

Інформація станом на 27.01.2017 року

Інформація станом на 20.01.2017 року

Інформація станом на 13.01.2017 року

Інформація станом на 10.01.2017 року

Інформація станом на 03.01.2017 року

Інформація станом на 27.12.2016 року

Інформація станом на 21.12.2016 року

Інформація станом на 16.12.2016 року

Інформація станом на 09.12.2016 року

Інформація станом на 05.12.2016 року

Інформація станом на 01.12.2016 року

Інформація станом на 25.11.2016 року

Інформація станом на 22.11.2016 року

Інформація станом на 18.11.2016 року

Інформація станом на 14.11.2016 року

Інформація станом на 09.11.2016 року

Інформація станом на 25.10.2016 року

Інформація станом на 19.10.2016 року

Інформація станом на 12.10.2016 року

Інформація станом на 04.10.2016 року

Інформація станом на 26.09.2016 року

Інформація станом на 22.09.2016 року

Інформація станом на 16.09.2016 року

Інформація станом на 13.09.2016 року

Інформація станом на 12.09.2016 року

Інформація станом на 05.09.2016 року

Інформація станом на 02.09.2016 року

Інформація станом на 29.08.2016 року

Інформація станом на 26.08.2016 року

Інформація станом на 22.08.2016 року

Інформація станом на 12.08.2016 року

Інформація станом на 11.08.2016 року

Інформація станом на 05.08.2016 року

Інформація станом на 03.08.2016 року

Інформація станом на 01.08.2016 року

Інформація станом на 27.07.2016 року

Інформація станом на 25.07.2016 року

Інформація станом на 20.07.2016 року

Інформація станом на 18.07.2016 року

Інформація станом на 15.07.2016 року

Інформація станом на 13.07.2016 року

Інформація станом на 11.07.2016 року

Інформація станом на 08.07.2016 року

Інформація станом на 05.07.2016 року

Інформація станом на 02.07.2016 року

Інформація станом на 29.06.2016 року

Інформація станом на 24.06.2016 року

Інформація станом на 22.06.2016 року

Інформація станом на 21.06.2016 року

Інформація станом на 17.06.2016 року

Інформація станом на 15.06.2016 року

Інформація станом на 13.06.2016 року

Інформація станом на 10.06.2016 року

Інформація станом на 06.06.2016 року

Інформація станом на 03.06.2016 року

Інформація станом на 27.05.2016 року

Інформація станом на 20.05.2016 року

Інформація станом на 13.05.2016 року

Інформація станом на 10.05.2016 року

Інформація станом на 06.05.2016 року

Інформація станом на 29.04.2016 року

Інформація станом на 25.04.2016 року

Інформація станом на 22.04.2016 року

Інформація станом на 19.04.2016 року

Інформація станом на 18.04.2016 року

Інформація станом на 13.04.2016 року

Інформація станом на 11.04.2016 року

Інформація станом на 07.04.2016 року

Інформація станом на 06.04.2016 року

Інформація станом на 04.04.2016 року

Інформація станом на 31.03.2016 року

Інформація станом на 30.03.2016 року

Інформація станом на 28.03.2016 року

Інформація станом на 23.03.2016 року

Інформація станом на 21.03.2016 року

Інформація станом на 16.03.2016 року

Інформація станом на 14.03.2016 року

Інформація станом на 11.03.2016 року

Інформація станом на 09.03.2016 року

Інформація станом на 02.03.2016 року

Інформація станом на 01.03.2016 року

Інформація станом на 26.02.2016 року

Інформація станом на 24.02.2016 року

Інформація станом на 22.02.2016 року

Інформація станом на 16.02.2016 року

Інформація станом на 10.02.2016 року

Інформація станом на 05.02.2016 року

Інформація станом на 03.02.2016 року

Інформація станом на 01.02.2016 року

Інформація станом на 26.01.2016 року

Інформація станом на 21.01.2016 року

Інформація станом на 20.01.2016 року

Інформація станом на 18.01.2016 року

Інформація станом на 13.01.2016 року

Інформація станом на 11.01.2016 року

Інформація станом на 04.01.2016 року

Інформація станом на 29.12.2015 року

Інформація станом на 28.12.2015 року

Інформація станом на 23.12.2015 року

Інформація станом на 22.12.2015 року

Інформація станом на 15.12.2015 року

Інформація станом на 09.12.2015 року

Інформація станом на 08.12.2015 року

Інформація станом на 04.12.2015 року

Інформація станом на 02.12.2015 року

Інформація станом на 01.12.2015 року

Інформація станом на 30.11.2015 року

Інформація станом на 26.11.2015 року

Інформація станом на 24.11.2015 року

Інформація станом на 23.11.2015 року

Інформація станом на 18.11.2015 року

Інформація станом на 16.11.2015 року

Інформація станом на 13.11.2015 року

Інформація станом на 10.11.2015 року

Інформація станом на 09.11.2015 року

Інформація станом на 04.11.2015 року

Інформація станом на 02.11.2015 року

Інформація станом на 30.10.2015 року

Інформація станом на 27.10.2015 року

Інформація станом на 26.10.2015 року

Інформація станом на 20.10.2015 року

Інформація станом на 19.10.2015 року

Інформація станом на 16.10.2015 року

Інформація станом на 13.10.2015 року

Інформація станом на 12.10.2015 року

Інформація станом на 09.10.2015 року

Інформація станом на 07.10.2015 року

Інформація станом на 05.10.2015 року

Інформація станом на 02.10.2015 року

Інформація станом на 30.09.2015 року

Інформація станом на 28.09.2015 року

Інформація станом на 23.09.2015 року

Інформація станом на 21.09.2015 року

Інформація станом на 18.09.2015 року

Інформація станом на 15.09.2015 року

Інформація станом на 11.09.2015 року

Інформація станом на 10.09.2015 року

Інформація станом на 09.09.2015 року

Інформація станом на 07.09.2015 року

Інформація станом на 04.09.2015 року

Інформація станом на 02.09.2015 року

Інформація станом на 01.09.2015 року

Інформація станом на 28.08.2015 року

Інформація станом на 26.08.2015 року

Інформація станом на 21.08.2015 року

Інформація станом на 19.08.2015 року

Інформація станом на 17.08.2015 року

Інформація станом на 12.08.2015 року

Інформація станом на 10.08.2015 року

Інформація станом на 06.08.2015 року

Інформація станом на 05.08.2015 року

Інформація станом на 04.08.2015 року

Інформація станом на 31.07.2015 року

Інформація станом на 29.07.2015 року

Інформація станом на 28.07.2015 року

Інформація станом на 27.07.2015 року

Інформація станом на 24.07.2015 року

Інформація станом на 22.07.2015 року

Інформація станом на 21.07.2015 року

Інформація станом на 20.07.2015 року

Інформація станом на 16.07.2015 року

Інформація станом на 14.07.2015 року

Інформація станом на 13.07.2015 року

Інформація станом на 07.07.2015 року

Інформація станом на 06.07.2015 року

Інформація станом на 03.07.2015 року

Інформація станом на 01.07.2015 року

Інформація станом на 30.06.2015 року

Інформація станом на 24.06.2015 року

Інформація станом на 23.06.2015 року

Інформація станом на 19.06.2015 року

Інформація станом на 17.06.2015 року

Інформація станом на 15.06.2015 року

Інформація станом на 12.06.2015 року

Інформація станом на 10.06.2015 року

Інформація станом на 09.06.2015 року

Інформація станом на 08.06.2015 року

Інформація станом на 05.06.2015 року

Інформація станом на 03.06.2015 року

Інформація станом на 02.06.2015 року

Інформація станом на 29.05.2015 року

Інформація станом на 27.05.2015 року

Інформація станом на 25.05.2015 року

Інформація станом на 20.05.2015 року

Інформація станом на 18.05.2015 року

Інформація станом на 15.05.2015 року

Інформація станом на 13.05.2015 року

Інформація станом на 08.05.2015 року

Інформація станом на 06.05.2015 року

Інформація станом на 29.04.2015 року

Інформація станом на 28.04.2015 року

Інформація станом на 24.04.2015 року

Інформація станом на 22.04.2015 року

Інформація станом на 21.04.2015 року

Інформація станом на 20.04.2015 року

Інформація станом на 15.04.2015 року

Інформація станом на 14.04.2015 року

Інформація станом на 10.04.2015 року

Інформація станом на 08.04.2015 року

Інформація станом на 07.04.2015 року

Інформація станом на 03.04.2015 року

Інформація станом на 01.04.2015 року

Інформація станом на 31.03.2015 року

Інформація станом на 27.03.2015 року

Інформація станом на 25.03.2015 року

Інформація станом на 24.03.2015 року

Інформація станом на 23.03.2015 року

Інформація станом на 20.03.2015 року

Інформація станом на 18.03.2015 року

Інформація станом на 17.03.2015 року

Інформація станом на 12.03.2015 року

Інформація станом на 11.03.2015 року

Інформація станом на 10.03.2015 року

Інформація станом на 06.03.2015 року

Інформація станом на 05.03.2015 року

Інформація станом на 03.03.2015 року

Інформація станом на 02.03.2015 року

Інформація станом на 27.02.2015 року

Інформація станом на 26.02.2015 року

Інформація станом на 25.02.2015 року

Інформація станом на 24.02.2015 року

Інформація станом на 23.02.2015 року

Інформація станом на 20.02.2015 року

Інформація станом на 18.02.2015 року

Інформація станом на 17.02.2015 року

Інформація станом на 16.02.2015 року

Інформація станом на 13.02.2015 року

Інформація станом на 11.02.2015 року

Інформація станом на 10.02.2015 року

Інформація станом на 09.02.2015 року

Інформація станом на 04.02.2015 року

Інформація станом на 02.02.2015 року

Інформація станом на 31.01.2015 року

Інформація станом на 28.01.2015 року

Інформація станом на 27.01.2015 року

Інформація станом на 26.01.2015 року

Інформація станом на 21.01.2015 року

Інформація станом на 20.01.2015 року

Інформація станом на 17.01.2015 року

Інформація станом на 14.01.2015 року

Інформація станом на 13.01.2015 року

Інформація станом на 05.01.2015 року

Інформація станом на 30.12.2014 року

Інформація станом на 25.12.2014 року

Інформація станом на 23.12.2014 року

Інформація станом на 18.12.2014 року

Інформація станом на 17.12.2014 року

Інформація станом на 12.12.2014 року

Інформація станом на 11.12.2014 року

Інформація станом на 09.12.2014 року

Інформація станом на 05.12.2014 року

Інформація станом на 04.12.2014 року

Інформація станом на 03.12.2014 року

Інформація станом на 01.12.2014 року

Інформація станом на 28.11.2014 року

Інформація станом на 26.11.2014 року

Інформація станом на 25.11.2014 року

Інформація станом на 21.11.2014 року

Інформація станом на 20.11.2014 року

Інформація станом на 19.11.2014 року

Інформація станом на 18.11.2014 року

Інформація станом на 17.11.2014 року

Інформація станом на 14.11.2014 року

Інформація станом на 12.11.2014 року

Інформація станом на 11.11.2014 року

Інформація станом на 10.11.2014 року

Інформація станом на 05.11.2014 року

Інформація станом на 04.11.2014 року

Інформація станом на 31.10.2014 року

Інформація станом на 30.10.2014 року

Інформація станом на 28.10.2014 року

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Ігор Білоус: Лише радикальні зміни та рішучі дії дозволять нам жити по-новому
01.08.2014 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
«На сьогодні головним внутрішнім ворогом в Україні є корупція, яка за останні роки набула загрозливих масштабів. І лише ефективна та скоординована взаємодія усіх органів державної влади, суспільства, підприємців та бізнесу всіх рівнів дозволить остаточно побороти це ганебне явище та  створити такі умови, аби воно назавжди зникло», – заявив Голова ДФС України Ігор Білоус під час засідання ІІІ Антикорупційного форуму.
Основними питаннями форуму, який проходив у режимі відеоконференції  за участі громадськості та бізнесу з усіх регіонів України, стали практичні заходи влади у напрямі боротьби з корупцією.
«Усі наші сьогоднішні ініціативи, пропозиції та дії спрямовані, в першу чергу, на те, аби очиститися і унеможливити повторення колишніх помилок. Саме для цього ми розробляємо законопроекти, які дозволять уникнути злочинних схем з відшкодуванням ПДВ. В минулому назавжди мають залишитися так звані площадки, «податкові ями», конвертаційні центри», – наголосив Ігор Білоус.
Вже схвалено зміни до Податкового кодексу України, які дозволять вирішити проблему існування фіктивного податкового кредиту. Нова система електронного адміністрування ПДВ дозволить проводити в автоматичному режимі як відшкодування цього податку, так і його збір. А це, у свою чергу знизить тиск на бізнес, зменшить вплив людського фактору та, відповідно, рівень корупції. На черзі – зміни до адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. У цьому напрямі усі зусилля працівників ДФС спрямовані на виведення зарплат «із тіні» та зменшення шаленого попиту на готівку.
Серед заходів по боротьбі з корупцією одним з головних є розвиток електронних сервісів, який має призвести до того, щоб чиновник взагалі не торкався документа.
«Необхідно створити такі умови для бізнесу, аби його робота з податковими та митними органами була простою, зрозумілою та прозорою. І бізнес сам ініціює такі зміни. Оскільки у суспільстві у цей надскладний у новітній історії України час є однозначна позиція. Лише радикальні зміни та кардинальні дії дозволять нам жити по-новому, жити краще», – підкреслив Ігор Білоус.
Таку боротьбу, запевнив очільник служби, ДФС готове розпочати на власному прикладі. За його словами, зі зміною у назві відомства, змінюється і підхід до кадрового питання. Професійність, відданість та порядність - це основні вимоги до тих, хто працюватиме у ДФС. «У цьому ми дуже розраховуємо на підтримку та допомогу з боку громадськості. Створена при нашому відомстві Кадрова Рада буде дуже важливим фільтром у підборі кадрів та запорукою успіху нашого реформування», – наголосив Ігор Білоус.
Новостворена рада контролюватиме прозорість процедур призначення посадових осіб на керівні посади в органах ДФС, розглядатиме кандидатури претендентів на посади та надаватиме керівництву служби рекомендації щодо такого призначення.
«Ще раз хочу наголосити, що кадрової політики, яка заснована на роздачі посад та політичній лояльності співробітників, у нашому відомстві не буде. Тому що це підриває ефективність служби і призводить до корупції. Ми будемо жорстко боротися з корупцією, як усередині відомства, так і навколо. І завдяки спільним зусиллям з СБУ, Генпрокуратурою та МВС, а, головне, за підтримки громадськості, ми це зробимо», – заявив Ігор Білоус.
 
Державна фіскальна служба бере участь у вихованні підростаючого покоління
2 серпня 2014 року дитячий табір «РОДОВІД січ» у Пирогово було відкрито черговий заїзд. У літньому таборі відпочивають діти, батьки яких беруть участь у бойових діях у зоні АТО та діти біженців з Луганської та Донецької областей.
Державна фіскальна служба України спільно з громадською організацією «Рада сотників Майдану» та дитячим видавництвом «А-ба-ба-га-ла-ма-га» подарували дітям бібліотеку найкращих українських казок, перекладів та патріотичної літератури.
«Проводячи такі зустрічі ми прививаємо майбутнім платникам податків не лише сумлінність та патріотизм, а й виховуємо в них стійку громадянську позицію щодо єдності, соборності та неподільності України» - зауважив директор Інформаційно-комунікаційного департаменту Віктор Косарчук.
Відповідну атмосферу підтримала обітниця бути гідними громадянами своєї держави, яку урочисто дали діти у присутності дорослих та гостей. Окрім того, діти просили миру і злагоди.
 
Новостворена Рада з кадрових питань Державної фіскальної служби України розпочала роботу
1 серпня 2014 року за участі Голови ДФС Ігоря Білоуса проведено перше установче засідання Ради з кадрових питань Державної фіскальної служби України, яку створено наказом ДФС України від 30.07.2014 № 21 „Про Раду з кадрових питань ДФС України”. До складу Ради увійшли представники громадськості та бізнесу.
„Рада з кадрових питань ставить собі на меті забезпечити прозору процедуру відбору кандидатів на вищі керівні посади, а також сприяти залученню найкращих професійних кадрів до роботи у ДФС України. Не зникло з порядку денного, на жаль, й питання боротьби з корупцією, в тому числі всередині податкового відомства. Та врешті-решт, імідж податківців в очах платників податків повинен бути остаточно змінений”, - зазначила голова Ради, віце-президент Міжнародної громадської організації „Рада незалежних бухгалтерів та аудиторів” Олена Макеєва.
На першому етапі роботи комісії передбачено провести відбір кандидатів на посади начальників Головних управлінь в областях, місті Києві та митниць ДФС.
„Принципово змінено підхід до відбору кандидатів на вищі керівні посади. Фокус нашої уваги – це перспектива. Ми чекатимемо від потенційних кандидатів на вищі керівні посади їхніх особистих поглядів щодо перспектив розвитку ДФС України та побудови відкритого діалогу між бізнесом і владою”, - підкреслила Олена Макеєва.
У ході засідання було прийнято низку рішень та затверджено деякі установчі документи, а саме:
-„Положення про Раду з кадрових питань Державної фіскальної служби України”;
-„Перелік інформації про кандидатів на керівні посади в територіальних органах ДФС, яка використовується Радою під час прийняття рішень”;
-„Процедуру відбору та оцінювання кандидатів”.
Отримання документів від кандидатів на посади начальників Головних управлінь та митниць ДФС передбачено здійснювати протягом десяти календарних днів з дня оголошення про початок їх приймання.
Оголошення буде розміщено на офіційному веб-порталі та доведено до громадськості через центри обслуговування платників податків та офіційне видання ДФС України „Вісник Міністерства доходів і зборів України”.
На завершення засідання, члени Ради висловили впевненість, що за допомогою громадськості та бізнесу вдасться забезпечити комплектування керівних посад органів державної фіскальної служби патріотичними та перспективними фахівцями, що забезпечать розбудову нашої держави.
„Щиро вірю в те, що така синергія бізнесу, громадськості та влади у сумарному ефекті надасть позитивні результати” – сказала Олена Макєєва.
 
Прийнято зміни до Податкового кодексу України
Закон України №1621-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», який був опублікований 2 серпня 2014 року в газеті "Голос України" №146 набрав чинності на наступний день після опублікування, а саме -  03 серпня 2014 року.
Цим Законом з метою забезпечення фінансування заходів з підвищення обороноздатності держави тимчасово, до 1 січня 2015р., введено новий загальнодержавний збір – військовий збір, який стягуватимуть за ставкою 1,5 % із доходів фізичних осіб.
Крім того, до 1 січня 2015 року підвищено ренту на видобуток залізної руди з 5% до 8%, нафти - з 39% до 45%, газу з покладів до 5 км - з 28% до 55%, газу з покладів понад 5 км - з 15 % до 28%.
Також, з 1 листопада 2014 вводиться система електронного адміністрування податку на додану вартість, збільшується "поріг" обов'язкової реєстрації підприємства платником ПДВ - з 300 тис. грн. до 1 млн.грн., продовжено до 31 грудня 2014 року режим звільнення від оподаткування ПДВ операцій з експорту зернових і технічних культур; скасовано звільнення від оподаткування ПДВ операцій з поставки лісоматеріалів, паливної деревини, відходів лісопереробної промисловості; скасовано оподаткування по "0" ставкою податку послуг з перевезення пасажирів швидкісними поїздами Інтерсіті +.
Законом передбачене  збільшення на 5% розміру акцизного податку на тютюнові вироби; напої, які сьогодні класифікуються як продукти дієтичного харчування і містять етиловий спирт 8,5% і більше, віднесені до алкогольних напоїв.
 
З наступного року ПДВ в автоматичному режимі відшкодовуватиметься на місяць раніше, - Ігор Білоус
Нова система електронного адміністрування податку на додану вартість дозволить здійснювати бюджетне відшкодування ПДВ експортерам та імпортерам в автоматичному режимі на місяць раніше, ніж зараз. Про це заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус сьогодні під час прес-конференції в Інформаційному агентстві «Інтерфакс-Україна».
Такі новації передбачені законодавчими змінами, внесеними до Податкового кодексу України. Електронна система адміністрування ПДВ почне діяти з 1 січня 2015 року та стане системним рішенням для ліквідації «податкових ям» та махінацій з цим податком.
«За допомогою електронного адміністрування буде забезпечено відповідність сум нарахованого та сплаченого ПДВ, оскільки суми ПДВ від доданої вартості гарантуються грошовими коштами. При цьому обігові кошти платників ПДВ відволікаються мінімально», – підкреслив Ігор Білоус.
Запровадження нової системи, впевнений керівник відомства, унеможливить формування фіктивного кредиту та отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету, а це, у свою чергу, сприятиме підвищенню рівня надходжень податку до бюджету. Крім того, буде скорочено обсяг тіньової економіки в країні та витрати держави на адміністрування ПДВ.
«Така система підвищить прогнозованість процесу мобілізації податку на додану вартість до державного бюджету. Надходження ПДВ вже сягає майже 40 відсотків від усіх податкових надходжень і я переконаний, що потенціал цього податку для наповнення бюджету ще не вичерпано», – підкреслив Голова ДФС.
Електронна система складатиметься з трьох основних елементів: Єдиного електронного реєстру податкових накладних, з банку, в якому автоматично будуть відкриті рахунки усім платникам ПДВ та з бази даних митниці в частині інформації про імпорт та експорт товарів.
Так, з 1 січня наступного року для всіх платників ПДВ в автоматичному режимі відкриють електронні рахунки в банку, який буде створений та підконтрольний Національному банку України. Усі податкові накладні реєструватимуться в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді, а для цього платник повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтвердженому зареєстрованими в ЄРПН податковими накладними та сплатою ПДВ при імпорті товарів.
«Неможливо буде відшкодувати суму більшу за ту, яка накопичена на цьому рахунку. Крім того, це частково вирішить проблему з контрабандою. Легалізувати «чорну» контрабанду у великому об’ємі буде неможливо», – підкреслив Ігор Білоус.
Крім того, наслідком запровадження електронного адміністрування стане зниження тиску на бізнес, зменшення впливу людського фактору та зменшення корупції.
Буде скорочено кількість обтяжливих для бізнесу звірок та перевірок, зокрема, перевірок бізнесу «по усьому ланцюгу постачань до виробника або імпортера». «Нарешті, скоротиться та спроститься звітність з ПДВ. При цьому, основні правила обчислення ПДВ, до яких звикли платники, будуть збережені», – сказав Голова ДФС.
 
Вчасно звітуйте за квартал або півріччя 2014 року
Останнім днем подання податкової декларації за II квартал поточного року буде 11 серпня 2014 року. Останнім днем сплати суми податкового зобов’язання зазначеної у податковій декларації – 19 серпня 2014 року.
Нагадуємо, платники, які звітують за квартал чи за півріччя подають податкові декларації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Водночас, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається наступний за вихідним або святковим операційний (банківський) день.
Однак, термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації. Така сума сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.
Відповідна норма визначена ст.49, 57 Податкового кодексу України
від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями. Також з граничними термінами подання звітності та сплати податкових зобов’язань за звітні податкові періоди 2014 року, що дорівнюють календарному кварталу (півріччю) можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.02). 
 
Співробітники митниці зупинили торгівлю «з-під поли» контрабандним тютюном: вилучено більше 15 тисяч цигарок
При проведенні оперативних заходів по виявленню тютюнових виробів, ввезених з порушенням вимог законодавства України, працівники Харківської митниці спільно з представниками  УБОЗ ГУМВСУ Харківщини виявили двох жінок, які продавали контрабандні тютюнові вироби.
Винахідливі співвітчизниці торгували нелегальним товаром біля  станції метрополітену «Південний вокзал». Всього було виявлено 760 пачок цигарок з фільтром торгових марок: «Мономах», «PLAZA», «COSMOS», «Navigator», «Император», «Донской табак», «АРКТИКА», «The KING», «Наша Марка», «АРКТИКА».
Працівники митниці зазначають, що громадянки України зберігали та використовували тютюнові вироби іноземного виробництва без марок акцизного збору України, які були ввезені поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю, чим порушили вимоги законодавства України.
В обох випадках у відношенні порушниць фахівці митниці склали адміністративні протоколи за статтею 484 Митного кодексу України. Незаконний тютюн вилучено.
 
Призначено нового керівника ГУ Міндоходів у Харківській області
04.08.2014 - Головне управління Міндоходів у Харківській області
Відповідно до наказу Державної фіскальної служби України від 31.07.2014 № 122-о виконання обов’язків начальника Головного управління Міндоходів у Харківській області покладено на Фесюніна Валентина Миколайовича.
 
Харківщина: за сім місяців зібрано 6,41 млрд. грн. податків та зборів
Протягом січня-липня 2014 року по Головному управлінню Міністерства доходів і зборів Харківської області (без СДПІ ВПП у м. Харкові) забезпечено збір - 6,41 млрд. грн. платежів до бюджетів усіх рівнів. Це на644,4 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року.
Так, до Державного бюджету за 7 місяців  мобілізовано 3,7 млрд. гривень, з них до загального фонду Державного бюджету – 3,6 млрд. грн. Додатково надійшло130,9 млн. гривень.
У липні 2014 року забезпечено збір 987,9 млн. грн. платежів до бюджетів усіх рівнів, що на 147,9 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Додатково скарбниця держави отримала   58,2 млн. гривень.
Також приділяється велика увага наповненню місцевих бюджетів, кошти з яких направляються на розвиток нашого міста і області та забезпечення благополуччя мешканців Слобожанщини.
Завдяки налагодженій роботі податково-митних експертів до місцевого бюджету протягом січня-липня 2014 року надійшло2,7 млрд. грн., що на 3,2% або на 85,8 млн. грн. більше надходжень минулорічного показника. Додатково місцевий бюджет отримав 162,6 млн. гривень.
У липні 2014 року до місцевого бюджету надійшло449,8 млн. грн., що на 4,7 % або на 20,1 млн. грн. більше надходжень липня 2013 року.
В ГУ Міндоходів у Харківській області зазначають, що незважаючи на непросту соціально-економічну ситуацію, бізнес регіону сумлінно та вчасно сплачує податки. В той же час відомство проводить цілеспрямовану роботу з викорінення такого негативного явища як «податкова яма» та «партизани».
Нагадаємо, що напередодні співробітники податкової міліції Харківщини ліквідували «конвертаційний» центр  на 180 млн. грн.
 
До уваги платників ЄСВ! Правильно заповнюйте поле «Призначення платежу» розрахункового документа

 

У разі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином: 

;101 
; код за ЄДРПОУ 
; сплата єдиного внеску
;  
;  
;
 
1 – службовий код ("*"
2 – код виду сплати ("101" – Сплата суми єдиного внеску);
3 – код за ЄДРПОУ  платника, який здійснює сплату;
4 – друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу;
5 – не заповнюється;
6 – не заповнюється;
7 – не заповнюється.
Нагадуємо, що Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру сплачених коштів затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.10.2013 р. №609.
 
“Електронний кабінет платника податків” в запитаннях – відповідях
Які принципи роботи он-лайн сервісу Міндоходів – “Електронний кабінет”?
На даний час цей сервіс діє за двома напрямками: “Податкова звітність” і “Розрахунки з бюджетом”.
Сервіс “Податкова звітність” забезпечує платникам можливість електронного декларування в режимі он-лайн.
Сервіс “Розрахунки з бюджетом” надає платникам доступ до інформації про стан їх розрахунків з бюджетом і, зокрема, до інформації про заборгованість зі сплати податків.
У зв’язку з тим що не всі сертифікаційні центри перейшли на новий стандарт сертифікатів, для роботи із сервісом “Електронний кабінет платника податків” потрібно отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису керівника, бухгалтера та печатки підприємства в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту Міндоходів.
У подальшому ці ключі можна використовувати, замість існуючих на сьогодні, для відправлення звітності до Міндоходів України, Пенсійного фонду України.
У майбутньому можливості “Електронний кабінет платника податків” будуть розширюватися. Так, наприклад, платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяву на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги тощо.
Хто може користуватись сервісом “Електронний кабінет платника податків”?
“Електронний кабінет платника” – це автоматизоване робоче місце платника податків.
Сьогодні цим сервісом можуть користуватися юридичні особи, фізичні особи – підприємці і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, мають підключений до Інтернету комп’ютер та отримали електронний ключ і цифровий підпис в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів Міндоходів.
Під час відправки податкової звітності в електронному вигляді при підписанні документа виникла помилка “Неправильний пароль". Що робити в такому випадку?
Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД Міндоходів в якому отримував послугу електронного цифрового підпису та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакета реєстраційних документів.
Чи можна перед поданням звітності  зробити звірку з інформацією, яка знаходиться в базах даних Міндоходів?
На сьогодні впроваджено нову послугу для платників, яка дозволяє уникнути помилок при формуванні податкової звітності в електронному вигляді.
Специфіка роботи сервісу полягає у своєчасному виявленні наявних помилок у наданій звітності та можливості їх виправлення без застосування фінансових санкцій.
Так, наприклад, надіслана платником декларація з податку на додану вартість одразу ж проходить арифметичний контроль та співставлення даних з наявною інформацією у базах Міндоходів. У разі виявлення під час звірки ризиків, вони одразу ж формуються в електронне повідомлення та надсилаються платнику для самостійного коригування податкової звітності.
 
Харківська ОДПІ: ревізори можуть перевіряти бізнес лише раз на рік
Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ухваленого парламентом 22 липня 2014 року,  обмежується втручання посадових осіб у підприємницьку діяльність, а саме:
1) різним контролюючим органам заборонено проводити планові перевірки одного суб’єкта господарювання протягом календарного року;
2) забороняється проводити перевірки суб’єктів господарювання за анонімними та іншими необґрунтованими заявами, а також за зверненнями юридичних осіб, які досить часто використовуються для тиску на бізнес, усунення конкурентів;
3) забороняється вилучення у суб’єктів господарювання оригіналів їх фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, а також комп’ютерів, їх частин.
Окрім цього, значно зменшується перелік відносин, на які не поширюється дія цього Закону, а саме: валютний контроль, митний контроль на кордоні, державний експортний контроль, контроль за дотриманням бюджетного законодавства, банківський нагляд, при проведенні оперативно-розшукової діяльності тощо.
Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
 
Харківська ОДПІ радить працівникам обирати «білу» зарплату
При влаштуванні на роботу перед робітником постає питання: який спосіб оплати праці обрати? Фахівці Міндоходів радять найманим робітникам приймати правильне рішення і не погоджувати на тіньові заробітки. Що  таке «біла», «чорна» та «сіра» зарплата?
Зарплата «чорна»: за бухгалтерськими документами робітника не існує, бо він не оформлений офіційно, а гроші, призначені на оплату його праці, списуються під якісь інші витрати. Роботодавцю не треба возитися з паперами, оформляти на роботу, платити податки. Але це привабливо тільки на перший погляд. І при оформленні пенсії такий працівник дуже здивується її відсутністю, бо для держави він нероба і відрахувань до Пенсійного фонду від нього не надходило. Сума оплати його праці ніде не зафіксована. І в разі, якщо керівник вирішить переглянути усний договір в односторонньому порядку, відстояти свої права буде дуже складно. Відпустка і лікарняний залишаються виключно на совісті роботодавця. Якщо раптом буде потрібна довідка з місця роботи — її не видадуть, тож про будь-який кредит можна забути.
«Сіра» зарплата - це коли працівник офіційно оформлений на підприємстві і отримує певну суму заробітної плати. Але основна частина такого заробітку — «в конверті» і ніде не зафіксована. Це означає, що соціальні виплати будуть оплачені за мінімальним тарифом.
«Біла» зарплата. Фінансові та правові відносини між роботодавцем і працівником обумовлені і офіційно зафіксовані і в повній мірі регулюються Кодексом законів про працю України. Офіційне оформлення і «біла» зарплата  дають гарантії отримання кредиту, оформлення візи або закордонного паспорта, а також оплати відпусток, лікарняних, надання різних пільг, достойної пенсії у майбутньому.
Шановні громадяни, мешканці Харківського району - наймані працівники! Якщо ви дбаєте про своє майбутнє, прагнете до гідного матеріального забезпечення, а ваше керівництво іншої думки, звертайтеся до податкової інспекції у Харківському районі (м. Харків, пров.Пархоменко,3) та повідомляйте про порушення ваших прав.
 
Користувачам цифрових підписів, які отримали такі послуги на території Луганської та Донецької областей
Харківська ОДПІ нагадує користувачам цифрових підписів, які отримали такі послуги на території Луганської та Донецької областей, що скасувати сформований сертифікат ключа можна у будь-якому представництві акредитованого Центру сертифікації ключів Міндоходів.
Для цього юридичні та фізичні особи повинні подати письмову заяву відповідно до встановленого Регламентом порядку. Заява фізичної особи має бути засвідчена особистим підписом, а юридичної – підписом уповноваженого представника та печаткою юридичної особи.
Якщо ж заявник не може цього зробити через втрату реєстраційних чи інших документів, на підставі яких формувались сертифікати, він має право звернутися до представників Центру із заявою про таке скасування у зв’язку з компроментацією особистих ключів. У такому випадку встановлення власника цифрового підпису здійснюється за паспортом громадянина України та копією картки платника податків (за наявності).
Скасувати сертифікати ключів можна в будь-якому представництві акредитованого Центру сертифікації ключів Міндоходів
 
Як оподатковуються пасивні доходи громадян
Зміни, внесені до Податкового кодексу України щодо податку на доходи фізичних осіб у формі пасивних доходів,  набрали чинності з 1 липня 2014 року. Нововведення щодо оподаткування дивідендів набирають чинності з 1 січня 2015 року.
Тож доходи у вигляді дивідендів, виграшів, призів, процентів оподатковуються. Це не поширюється на проценти у сумі, що не перевищує за рік сімнадцять прожиткових мінімумів для працездатної особи, встановлених законом на 1 січня звітного податкового року, а також на проценти, дивіденди та виграші і призи у державну грошову лотерею в розмірах, що не перевищують 50 мінімальних заробітних плат.
Оподаткування процентів, дивідендів, роялті та інвестиційного прибутку здійснюється податковим агентом під час кожного нарахування (виплати) за ставкою 15% (17%).
При перерахунку загального річного оподаткованого доходу для бази оподаткування  доходів у формі процентів, дивідендів, роялті та інвестиційного прибутку застосовуються такі ставки:
- якщо база оподаткування звітного податкового року не перевищує  204 прожиткових мінімуми – 15 відсотків;
- база оподаткування звітного податкового року перевищує  204 прожиткових мінімуми, але не перевищує 396 прожиткових мінімумів, до суми такого перевищення – 20 відсотків;
- база оподаткування звітного податкового року перевищує 396 прожиткових мінімумів, до суми такого перевищення – 25 відсотків.
Податковий агент платника під час нарахування або виплати на його користь доходів у формі процентів - це особа, яка здійснює таке нарахування чи виплату.
Загальна сума податків, утримана протягом звітного податкового місяця з нарахованих (виплачених) процентів платнику податку, сплачується (перераховується) таким податковим агентом до бюджету до 30-го числа звітного місяця.
Податковий агент відображає у податковому розрахунку загальну суму нарахованих (сплачених) платнику податку доходів та загальну суму утриманого (перерахованого) з них податку.
Водночас банківська установа не утримує податок із суми доходу у формі процентів, а податок сплачується фізичною особою самостійно за результатами подання річної податкової декларації.
 
Якщо сільгосптехніка ввозиться тимчасово
Тимчасове ввезення – це митний режим, відповідно до якого іноземні товари, транспортні засоби комерційного призначення ввозяться для конкретних цілей на митну територію України з умовним повним або частковим звільненням від оподаткування митними платежами та без застосування до них заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності і підлягають реекспорту до завершення встановленого строку без будь-яких змін, за винятком звичайного зносу в результаті їх використання.
Відповідно до ст. 105 Митного кодексу України встановлено, що у митний режим тимчасового ввезення з умовним повним звільненням від оподаткування митними платежами поміщуються виключно товари, транспортні засоби комерційного призначення, зазначені у ст. 189 Митного кодексу України та в додатках B.1 – B.9, C, D до Конвенції про тимчасове ввезення.
У митний режим тимчасового ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами відповідно до положень додатка Е до Конвенції про тимчасове ввезення можуть поміщуватися товари (за винятком підакцизних), не зазначені у ст. 105 та 189 Митного кодексу України, а також у додатках B.1 – B.9, C, D до Конвенції про тимчасове ввезення, або такі, що не відповідають вимогам зазначених податків.
При цьому у разі тимчасового ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами за кожний повний або неповний календарний місяць заявленого строку перебування на митній території України сплачується 3% від суми митних платежів, яка підлягала б сплаті у разі випуску цих товарів у вільний обіг на митній території України, розрахованої на дату поміщення їх у відповідний митний режим.
Відповідно тимчасове ввезення сільськогосподарської техніки та промислового обладнання має здійснюватися з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами згідно із ст. 106 Митного кодексу України, оскільки ввезення зазначеної техніки та обладнання здійснюється на правах оренди для подальшої експлуатації на митній території України.
Слід також зазначити, що згідно з п. 10 ч. 3 ст. 110 Митного кодексу України щодо товарів, які тимчасово ввозяться на митну територію України ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами, не вимагається гарантія дотримання вимог митного режиму тимчасового ввезення.
 
Як підприємцям звітувати про РРО у вихідні та свята
Якщо підприємці працюють з реєстраторами розрахункових операцій, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, або з електронними контрольно-касовими реєстраторами, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, вони мають подавати до податкової по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті реєстраторів розрахункових операцій чи модемів.
Суб’єкти господарювання, які використовують РРО, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, за винятком електронних контрольно-касових реєстраторів, повинні подавати до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв’язку інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних в готівковій та/або в безготівковій формі, або про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, яка міститься в їх фіскальній пам’яті.
Якщо суб’єкт господарювання не здійснює діяльність у вихідні, святкові, санітарні дні тощо, що підтверджується відповідним наказом, то реєстратори розрахункових операцій не застосовуються і відповідна  інформація до податкової не подається.
 
Як треба торгувати пивом
Фізичні особи-підприємці на спрощеній системі оподаткування мають право реалізовувати пиво не лише без ліцензії, але і без торгового патенту, а також без касового апарата та розрахункової книжки.
Підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, повинні отримати торговий патент. Крім того, при продажу пива за готівку або в безготівковій формі вони зобов'язані проводити операції через зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів. У окремих випадках допускається застосування зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок замість касових апаратів.
Незалежно від обраної системи оподаткування, усім підприємцям слід пам’ятати про обмеження, встановлені для торгівлі хмільними напоями. Зокрема, забороняється продаж пива (крім безалкогольного) особам, які не досягли 18 років. Продавець зобов’язаний отримати у покупця паспорт або інші документи, які підтверджують його вік. У разі відмови покупця надати такий документ, продаж хмільного напою такій особі забороняється.
Не дозволяється реалізація пива у приміщеннях та на території навчальних закладів, закладів охорони здоров’я, а також у приміщеннях спеціалізованих торговельних організацій, що здійснюють торгівлю товарами дитячого асортименту або спортивними товарами. Забороняється продаж з торгових автоматів, з рук та у невизначених для цього місцях торгівлі.
 
Облік за неосновним місцем також обов’зковий
Платники податків мають бути зареєстровані чи взяті на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). Це передбачено  пунктом 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.
Якщо відповідно до законодавства у платника податків, окрім обов’язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов’язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов’язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі.
Для взяття на облік за неосновним місцем обліку платник податків зобов’язаний протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню чи пов’язані з оподаткуванням, подати до відповідного контролюючого органу реєстраційну заяву за ф. № 1-ОПП або ф. № 5-ОПП з позначкою «облік за неосновним місцем обліку» (пункт 7.2 Розділу VII Порядку).
Платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
 
Електронна перевірка - для неризикових платників
Електронні сервіси стають пріоритетом в обслуговуванні платників податків. Один з них - електронна перевірка.
Така форма контролю дозволяє підприємцям спростити процедуру податкового аудиту, звівши до мінімуму особисте спілкування з інспектором. Проводиться електронна перевірка за заявою платника  за наявності технічної можливості. І ще одна обов’язкова умова - незначний ступінь ризику. При цьому перевіряються лише ті періоди, які не охоплені плановими та позаплановими документальними перевірками.
За результатами такого контролю складається довідка, податкове повідомлення-рішення не виноситься. А отже і штрафи не застосовуються.
У разі незгоди з висновками, зазначеними у довідці, підприємець, підписуючи її, може додати і свої заперечення. Можливості оскаржити її в адміністративному або судовому порядку не передбачено.
 
Якщо автомобіль обладнаний GPS датчиком
Встановлення GPS датчиків в автомобілях підприємств та організацій дозволяє забезпечити контроль за маршрутом та швидкістю пересування транспортного засобу, дає можливість моніторити витрати на пальне, забезпеує  комфорт  водієві і є  додатковим засобом захисту.  
При встановленні такої системи зростає вартість транспортного засобу і витрат, пов’язаних з його експлуатацією. Облік вартості, яка амортизується, ведеться за кожним об’єктом, що входить до складу окремої групи основних засобів, у тому числі вартість ремонту та поліпшення об’єктів основних засобів, отриманих безоплатно або наданих в оперативний лізинг (оренду) або отриманих в концесію чи створених (збудованих) концесіонером  відповідно до Закону України «Про особливості передачі в оренду чи концесію об’єктів централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення, що перебувають у комунальній власності», як окремий об’єкт амортизації.
Первісна вартість основних засобів збільшується на суму витрат, пов’язаних із ремонтом та поліпшенням об’єктів основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція), що приводить до зростання майбутніх економічних вигод, первісно очікуваних від використання об’єктів у сумі, що перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів, що підлягають амортизації, на початок звітного податкового року з віднесенням суми поліпшення на об’єкт основного засобу, щодо якого здійснюється ремонт та поліпшення. 
Сума витрат, пов’язана з ремонтом та поліпшенням об’єктів основних засобів, у тому числі орендованих або отриманих у концесію чи створених (збудованих) концесіонером у розмірі, що не перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів на початок звітного року, відноситься платником податку до складу витрат п.146.12 ст. 146 Податкового кодексу України).
Витрати на встановлення систем GPS датчиків для контролю за пересуванням авто можуть враховуватись у складі витрат при обчисленні податку на прибуток у межах 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів станом на початок звітного податкового року та в розмірі перевищення такого ліміту збільшують балансову вартість основного засобу, на якому системи GPS датчиків встановлюються. Обов’язкова умова - наявність документів, які підтверджують зв’язок таких витрат з господарською діяльністю підприємства (відповідний наказ керівництва підприємства, який міститиме обґрунтованість виробничої необхідності встановлення такого обладнання та інші первинні документи, обов’язковість ведення і збереження яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку).
 
Розміри та умови сплати ЄСВ залежить від системи оподаткування різних категорій платників
Харківська ОДПІ нагадує платникам окремі положення Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», визначено платників єдиного внеску, порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску, стягнення заборгованості за несвоєчасну або не в повному  обсязі сплату єдиного внеску. 
Так, базою нарахування ЄСВ фізичній особі-підприємцю, що перебуває на загальній системі оподаткування є сума доходу (прибутку), отриманого від діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. Одночасно сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток). Мінімальний страховий внесок - сума єдиного внеску, що визначається розрахунково, як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений Законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця. Розмір внеску становить 34,7%, від мінімальної заробітної плати, що з початку 2014 року становить - 1218 грн. Отже, сума місячного мінімального страхового внеску з ЄСВ становить 422,65 грн., максимальний розмір бази нарахування ЄСВ – 20 706 грн., а місячна максимальна сума ЄСВ становить – 7184,98 грн. (20706 грн. х 34,7 % ).
Згідно з пп. 2 п. 4.5 розділу IV Інструкції, підприємець на загальній системі сплачує ЄСВ авансовими платежами протягом року - до 15 березня, 15 травня, 15 серпня і 15 листопада (щокварталу 25% річної суми ЄСВ, обчисленої від суми, визначеної контролюючими органами для сплати авансових сум податку на доходи фізичних осіб). Згідно частини 8 ст. 9 Закону, остаточна сплата ЄСВ, нарахованого за календарний рік, здійснюється до 10 лютого наступного за звітним року.
 
Хто є платниками збору за користування радіочастотним ресурсом України
Міндоходів нагадує платникам про порядок справляння збору за користування радіочастотним ресурсом України визначений згідно положень розділу XV «Збір за користування радіочастотним ресурсом України» Податкового кодексу України. Відповідно до п. 318.1 ст. 318 ПКУ платниками цього збору є загальні користувачі радіочастотного ресурсу України, визначені законодавством про радіочастотний ресурс, яким надано право користуватися радіочастотним ресурсом України в межах виділеної частини смуг радіочастот загального користування на підставі:
- ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України;
- ліцензії на мовлення та дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою;
- дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою, отриманого на підставі договору з власником ліцензії на мовлення;
- дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою.
Натомість,  не є платниками збору спеціальні користувачі, перелік яких визначено законодавством про радіочастотний ресурс, та радіоаматори (п.318.2 ст.318 ПКУ).
Платники збору обчислюють суму збору виходячи з виду радіозв’язку, розміру встановлених ставок та ширини смуги радіочастот по кожному регіону окремо (п.321.3 ст.321 Кодексу).
Звертаємо увагу, що з прийняттям Закону України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» від 27 березня 2014 року № 1166-VII, з 1 квітня 2014 року внесено зміни до положень ПКУ в частині збільшення ставок збору за користування радіочастотним ресурсом України, визначених п.. 320.1- 320.17 ст.320 ПКУ.
Порядок обчислення та сплати Збору в 2014 році залишився незмінним.
Відповідно до п. 321.1 ст. 321 ПКУ базовий податковий (звітний) період для Збору дорівнює календарному місяцю.
Розрахунки збору подаються платниками збору до контролюючих органів у строки, визначені для місячного податкового (звітного) періоду, за місцем податкової реєстрації (п.321.5 ст.321 Кодексу).
Збір сплачується платниками збору у строки, визначені для місячного податкового (звітного) періоду, за місцем податкової реєстрації (п.322.1 ст.322 Кодексу).
Звертаємо увагу на те, що у разі несплати збору або сплати його в неповному обсязі, платниками збору протягом шести місяців контролюючі органи подають інформацію про таких платників збору до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, для вжиття до них заходів згідно із законодавством.
Платники збору подають до контролюючих органів копії ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України, ліцензій на мовлення та дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв у місячний строк після їх видачі (п.321.7 ст.321 Кодексу).
 
Фізичні особи-підприємці нараховують ЄСВ на заробітну плату працівників-інвалідів залежно від класу професійного ризику виробництва
Харківська ОДПІ нагадує, що фізична особа — підприємець нараховує єдиний внесок на заробітну плату працівників-інвалідів у розмірі, встановленому залежно від класу професійного ризику виробництва, до якого його віднесено.
Розмір єдиного внеску для кожної категорії платників і пропорції його розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування визначаються ст. 8 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" (далі — Закон про ЄСВ).
Платники-роботодавці нараховують єдиний внесок із суми нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24.03.1995 № 108 "Про оплату праці", залежно від визначеного класу професійного ризику виробництва, до якого віднесено платника єдиного внеску, з урахуванням видів його економічної діяльності (від 36,76 до 49,7%).
Згідно з ч. 13 ст. 8 Закону про ЄСВ єдиний внесок для підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди, встановлюється в розмірі 8,41% їх заробітної плати.
Звертаємо увагу, що фізичних осіб — підприємців не віднесено до платників єдиного внеску, які мають право здійснювати нарахування єдиного внеску на заробітну плату для працюючих у них інвалідів в розмірі 8,41%. Отже, такі роботодавці нараховують єдиний внесок із суми нарахованої заробітної плати залежно від визначеного класу професійного ризику виробництва.

Переглянути наступний матеріал  1 2 3 4 5 6 7 ) ( Переглянути архів 1 2 

 

Анонси подій
 
 
Інформери
 
  На головну | Мапа сайту | Написати листа  
  61034, м. Харків, Комсомольське шосе, 52, телефон 777-21-21